Subject: RE: ehitamise alustamise teatis
From: <[email-masked]>
To: 'Tõnis Pihlamägi' <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 17:44:35 +0200

Tere,

Saadan õigel blanketil.

Lisan ka kooskõlastatud ajutise liikluskorralduse.

Lugupidamisega,

Margus Pellis

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 52 94 377

From: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 26. märts 2025 15:54
To: [email-masked]
Subject: RE: ehitamise alustamise teatis

Tere,

Taotlus esitatud valele blanketile. Õige blankett on Lisa 2 ristumiskoha
lepingu juures.

Lisaks tuleb esitada kooskõlastatud ajutise liikluskorralduse skeem. Kui
tingimused on täidetud siis esitada ehitamise alustamise teatis uuesti,
arvestades 10 päeva enne tööde algust.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903
Transpordiamet |  <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 24, 2025 12:28 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: ehitamise alustamise teatis
Importance: High

Tere,

Oleme sõlminud DAVA Foods Estonia AS-iga töölepingu DAVA Foods Estonia AS
juurdepääsutee rajamiseks koos mahasõiduga.

Saadan Abetone Ehitus OÜ-poolse ehitamise alustamise teatise, lisan ka
igaks juhuks ristumiskoha ehitamise lepingu nr. 7.1-1/24/12218-1.

Liikluskorraldusprojekt on kooskõlastamisel.

Lugupidamisega,

Margus Pellis

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 52 94 377

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.